torstai 15. joulukuuta 2011

Vähintään kerran vuodessa..

...Pitää olla kipeenä :(

Mulla on nyt tosta viime postailupäivästä asti ollu kurkku hieman käheenä, pahentunu vaan koko ajan ja eilen nous sitten kuumekin. En pysty keskittymään yhtään mihinkään, eikä syömisestä tuu kauheesti mitään. Hitsi et vihaan tällasta!
Tänään on mun viimeinen mahdollisuus levätä kunnolla, ja huomenna aamulla pitäis sitte taas nousta aikasin aamulla. Mun täytyy käydä yhen sairaalan labrassa viemässä näyte. Mä en tossa maanantain postauksesssa siitä maininnukkaan mitään, mut perjantaina kävin alavatsakipujen takia lääkärissä. Lääkäri teki pikaisen testin ja selvis että mulla on jonkin sortin pissatulehdus...Oi ku ihanaa.. No mut, nyt oon siitä asti syöny antibiootteja ja huomenna käyn sit taas viemässä virtsanäytteen, katotaan et miten on kuuri vaikuttanu ja näkyykö muuta. Suomireissun jälkeen mulla onki sitte taas uus aika ja saan tietää tuloksia ja kattellaan muutenki hieman mun hyvinvointia. :) Onneks menin sillon perjantaina, yleensä en mee niin helposta varailemaan aikoja. Oon aina ollu vähän sellanen "no kyl se ohi menee"tyyppinen sairasteluissa, mut tän raskauden myötä musta on tullut paljon tarkkaavaisempi ja huolehtivaisempi omasta olosta. Ihan hyvä vaan.:)

Tosiaan ei kauheesti oo raportoimista viime päivistä, mun päivät kulunu teetä litkien ja koittaen syödä mahdollisimman monipuolisesti.

Eilisen ruokailut


Aamupala
Teetä sitruunalla ja teelusikallisella sokeria, Nutellaa Maria-keksien päällä(espanjaksi galletas maria, en tiedä suomalaista nimitystä, googlettakaa!), antibiootit ja vitamiinit
Välipala
Omena, toinen kuppi teetä
Lounas
Nakkikeittoa, jääteetä, antibiootit
Päivällinen
Pihvi sipulilla,vihreellä paprikalla ja riisillä. Juomana porkkana-appelsiinimehua
Jälkiruoka
KitKat suklaata ja porkkana-appelsiinimehua
Iltapala
Pelkästään vettä  :s Olin niin poikki etten jaksanu muuta kuin ottaa antibiootin ja painoin silmät kiinni

Tämä päivä tähän asti


Aamupala
Jogurttia marjamyslillä, vaniljajäätelöä jonka seassa suklaahippusia( <3 ), teetä sitruunalla ja sokerilla, lasillinen vettä, antibiootit ja vitamiinit
Lounas
Salaatti: Salaatinlehtiä, pieniä juustopaloja, tomaattia, oliiveja, valko- ja mustapippuria, oliiviöljyä. Juomana vettä
Välipala
Suklaapäällysteisiä keksejä, appelsiinimehua
 .... Ja nyt taidan mennä valmistamaan lisää sapuskaa! Kivaa päivänjatkoo, koittakaa ees te pysyy terveinä :)


Dzii








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti