perjantai 16. joulukuuta 2011

Hyvät viikonloput sinnekin!

Huomenna mä meen muotimarkkinoille töihin päiväksi! Oon vieläki hieman kipee, päätä särkee ja nokka vuotaa, mut kai tää tästä lähtee paracetamolilla, teellä ja levolla. Nyt en ehdi pahemmin kirjoitella, mut aattelin vaan nopeesti tulla päivittelee. Mun vatsa alko sen verran kurnimaan hetki sitte, et mä kyl siirryn ihan piakkoin keittiön puolelle taas taikomaan jotain ihmeitä.
Eli tänne mä meen töihin huomenna ja sunnuntaina!

Mä kävin viime vuonna tuolla samaisilla El Zapato Rojo markkinoilla, voi hitsit ku siellä oliki kaikkii kivoja uniikkeja vaatteita, koruja ja kenkiä. Jos satut olemaan Barcelonassa nyt viikonloppuna, käväsehän ihmeessä! Ite oon siellä vastaanottamassa sisäänpääsymaksuja(VAIN 1€) muutaman tunnin huomenna ja toiset muutamat tunnit sunnuntaina. Rakas mieheni on siellä kans töissä, luultavasti myöskin siinä sisäänpääsynurkilla jakelemassa leimoja. :) 



Pidemmittä puheitta Leevien soidessa taustalla; KIVAA VIIKONLOPPUA! 



Dzii


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti