sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Good morning, Hangover!


And that's how I roll!

Eilen juhlistettiin Jackin siskonpojan primera comuniónia (ensimmäinen ehtoollinen, nyt sillä on vielä vuosi opiskeluja, kunnes pääsee konfirmoitavaksi) kirkossa ja hienostoravintolassa. Ravintolasta shoppailemaan vaatteita ja leluja Lealle ja illalla käytiin pienellä porukalla terassilla nautiskelemassa hieman alkomahoolia. Ostettiin sangollinen olutta ja illan päätteeksi nautin pari piña coladaa. Tänään mä olen aivan kuollut ja ainoa päässä pyörivä asia on se, miten kovasti tekee mieli suklaata ja pizzaa. 

Hetkeen en ole taas kirjoittanut tänne, ja tällä tavalla mä sitten taas päätin jatkaa.. Toivotaan, että pian pystyn taas laittamaan tänne kuvia meidän seikkailuistamme, tällä hetkellä mun pitää vielä pitää matalaa profiilia meidän täällä olemisestamme. Tarkoitus on, ettei tietyt ihmiset vielä saisi tietää, että ollaan täällä, siksi en voi tännekään reissukuvia vielä laittaa. Jostain syystä kun mä olen saanut vakituisia paikallisiakin blogivierailijoita. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti