maanantai 13. kesäkuuta 2011

DZII: Aamujen kiukuttelija nro. 1

No joo, ehkä välillä oon aamusin hieman kiukkunen. Tai sit vähän useemmin, enkä varmaan niin hieman. Sellanen mä vähän oon, melko useinki vielä. ;)

No joo, sellanen on Dzii. Tänään heräsin 9:30 (paikallista aikaa) töihin ( JEP, DZII TEKEE TÖITÄ TAAS), 30min myöhemmin alkokin mun vuoro. Teen töitä netissä, mikä onki tosi kätsyy siitä et mun ei tarvii poistuu mihinkään kotoa, jos en haluais ni ei ees sängystäkään. Yks vuoro kestää n. 3h, mulla on about 3-4 vuoroo viikossa. Palkka ei oo mikään loistavin, mut sillä ei ookkaan merkitystä. Kunhan saan n. puolet vuokrasta annettuu joka kuukausi ni kaikki on jees.
 Murulla alkaa ens kuussa uusi duuni, josta tulee saamaan hyvin palkkaa. Voidaan pikkuhiljaa alkaa elää vähän varakkaammin, esimerkkinä et jos kaikki menee suunnitelmie mukaan ni ensi Tammikuussa ollaanki Venezuelassa Margarita Islandilla lomailemassa parin-kolmen viikon verran.

Nyt oon kipeenä, tosi heikko olo, kurkku hellänä ja väsyttäiski pirusti. Onneks on lyhyt vuoro, pääsen sit kattoterassille loikoilemaan. Eilisen säätiedotteen mukaan tänään satais, mut ainakin at the moment ulkona on pirun kaunis sää. Saa nähä jos illal taas tippuis vettä taivaalta. Toivottavasti ei, mut kirjastoleffoi vois enivei käydä hakemas.

Nyt jatkan duunia, tai siis sitä ikuista odotusta kun näyttäs olevan vähän hiljanen aamu.. Palataan!

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti