torstai 15. syyskuuta 2011

Dzii: Artisti

Joo ei oo näkynyt taas minkäänlaisia postauksia moneen päivään, pahoittelut siitä! Viimeiset kaks päivää oon vaan intoillut musiikin parissa. Mä oon saanut 3 biisiä valmiiksi tän parin päivän aikana, ja niistä kaks julkasinki itseasiassa. Mä olin ihan aluks Barcelonan Alternative - listan hännillä, tänään oon jo kirinyt sijalle 22. Oon ihan innoissani ja ihmeissäni, hihih.:)


Tuossa oikeella sivulla näkyy "Chart Position"
Äsken mä tulin kattoterassilta, nautin auringosta, porkkana-appelsiinimehusta ja hyvästä kirjasta pari tuntia.:)

Nyt mun ois tarkotus jatkaa biisien kanssa puuhailua, pitkästä aikaa innostunu väsäilee oikeen kunnolla! Myöhemmin tänään käyn viel kaupassa ja kirjastossa. Mutta, ei tässä tällä kertaa muuta, palailen taas myöhemmin

PS. BLOGIESITTELYILLÄ NYT SAATTAA VIELÄ KESTÄÄ, pyrin siihen, että kun alotan sen, niin pystyn keskittymään vain ja ainoastaan siihen, mulla on lähes aina kaikkee meneillään ja mietin sataa asiaa yhtä aikaa, siks ei vielä oo tullut esittelyjä.. :( Valinnut oon kyllä jo blogit, jotka tuun esittelemään.:)

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti