lauantai 10. syyskuuta 2011

hjellou

Anteeks, etten vieläkää oo laittanu mitään postausta ton keikkaillan jälkeen. Koko ilta oli ihan loistava, backstagella oli ruokaa ja juomaa yllinkyllin, keikka meni ihan nappiin ja nukkumaan menin joskus 4-5 aikaan aamulla.. 
Mä pistän huomenna jotain kuvamateriaalia, mut valitettavasti ei löydy ainuttakaan kuvaa itestäni, ainoostaan muista. Mut sen kyllä sanon, et olin hyvännäkönen pakkaus joka sai katseita kyllä kääntymään, haha. Mulla oli päällä itse leikkaamani lyhyet farkkushortsit, Jacktürbo- t-paita ja nää alla olevassa kuvassa olevat bootsit ;) 





Hiukset mulla oli auki, silmät rajattu mustalla ja hopeankultaista(joo, nyt eka kuvaava sana joka tuli mieleen) luomiväriä. Mulla on jotain videoita, missä näkyy kans meikäläinen, koitan huomenna kattoo jos sais printscreenattuu jonkun pätkän Dziistä ihan kuvaksi :) 
Heh, enkä yleensä oo niin varma itestäni, mut torstaina onnistuin saamaan pirunmoista itseluottamusta ja tunsin itteni todella kauniiksi, yleensä siihen vaaditaan ensin alkoholia. Oli kyl loistava ilta, palaan siihen huomenna!

Tänään on vielä luvassa ruokaa, joku leffa, poppareita ja oman kullan kainaloo

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti