maanantai 5. syyskuuta 2011

Ja uusi viikko pyörähti käyntiin..

Mä sain tänään aikaseks soitettuu hammaslääkäriin ja varasin huomiselle ajan. Mä en oo käyny tarkistuttamassa pepsodent-hymyäni pieneen ikuisuuteen, huomenna sit taas. Mulla on ihan kamala hammaslääkärikammo, koska penskana mä traumatisoiduin mun ilkeen hammashoitajatädin takia. Hyi hitsit, penskana ravasin hammaslääkärissä tosi paljon, ja se täti aina vaan huus mulle ja sai mut itkemään about joka kerralla. :(
Tänää ku varailin sitä aikaa, ni tein kyllä selväksi että oon vähän arempi potilas, iha vaa että ne sitte tietää.

Nyt pari päivää sitte julkaistiin tosiaan toi Jacktürbon Put You Down - video, jonka pistin tännekin eilen(?) tai edellispäivänä. Tykkään siitä videosta, se on yksinkertainen ja ei mikään ihan massavideo. Pikkuhiljaa alkaa poikien uus levy olla valmis, nyt tällä hetkellä toi Put You Down on vielä ensimmäinen julkaistu uus biisi. Eilen mä lähetin postia Suomen Radio Rockille ja edellispäivänä lisäilin RadioRockOnline-sivustolle sen videon - mä oon tällanen pikku apuri. :) Eilen otti yhteyttä joku keikkavälitystoimisto(tms..), joka ois kiinnostunu tekee yhteistyötä poikien kanssa! Asiat alkaa pikku hiljaa rullaamaan, hitaasti mutta varmasti. Mä oon ylpee pojista!
Tänään päivä on mennyt tosi nopeesti. Mä heräsin aamulla ekaa kertaa joskus seitsemän jälkeen, mut loppujen lopuks ylös sieltä sängystä pääsin vasta yheltätoista. Eka mä aloin säätelemään tän blogin uutta ulkoasuu, käväsin suihkussa ja sit varasin sen lääkäriajan. N lähti treeneihinsä joskus kolmen jälkeen, sitä ennnen syötiin yhessä lihapullia ja salaattia. Nyt sen lähdön jälkeen mä oon ehtinyt kattoo yhen jakson salkkareita, leikkii tän läppärin kanssa, parhaillaan convertoin tiistain salkkarit-jaksoa ja kohta katon uusimman Drop Dead Divan. Myöhemmin tänään olis vielä tarkotus pestä lattiat, alkaa selailemaan mielenkiintoisia blogeja ( tarkoitus olisi tehdä esittelypostaus 5-7 eri blogista) ja kattoa ehkä vielä keskiviikonkin salkkarit-jakso. Että niinkin mielenkiintoinen päivä luvassa! Oi joo, kyllä mua houkuttelis käydä ostaa vähän suklaata kans..

Palataan,
Dzii

2 kommenttia: