perjantai 29. kesäkuuta 2012

me llaman tolkis

Eilen oli kiva päivä! Aamulla käytiin terveyskeskuksessa mun jälkitarkastus käynnillä, tultiin kotiin syömään ja siitä sitten Suomen kunniapääkonsulaattiin. Olin siellä edellispäivänäkin papereita täyttelemässä, mutta nykyään uusien kaavakkeiden vuoksi molemmat vanhemmat joutuvat allekirjoittamaan kaavakkeen ulkomailla syntyneestä lapsesta(konsulaatista soittelivat aamupäivällä että tarvitsee sittenkin miehen allekirjoituksen). Siellä ei tosiaan mennyt kuin hetki, jonka jälkeen lähdettiin käppäilemään takaisin kotiin. Matkalla kotiin löydettiin kiva placa keskustan tuntumassa. Kyseisen placan yhteydessä toimii European Public Art Centren Barcelonan piste. :)

placa

flowers

boat

P10105822


Illalla me sitten katottiin vielä Italia-Saksa futispeliä, mutta mä nukahdin oikein lahjakkaasti kesken pelin. Nyt mä nautiskelen kattoterassista, lämpömittari näyttää +33 ja hiki virtaa. Mä oon ollut töissä nyt viimeiset pari tuntia, makoilen sohvatyynyjen päällä ja konetta varten oon viritellyt lakanat roikkumaan varjoksi. Kohta mä siirryn tästä vesiletkun luokse, virkistäydyn ja jatkan taas töitä. Illalla ajattelin postailla taas, jos sopiva rako löytyy. Ps. Kaksi päivää sitten kuultiin Lean ensinauru!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti