maanantai 12. marraskuuta 2012

Viimeinen viikko kylmässä pohjolassa..

Viikon päästä tähän aikaan me ollaan valmistautumassa lähtöön!
Tänään käytiin neuvolassa kyläilemässä, saatiin neuvolakorttin uusia merkintöjä ja Lealle viimeiset rokotukset ennen reissua. Meidän Leasta on tullut jo iiiso tyttö: painoa oli 7kg800g, pituutta 67cm

Tänään aloitettiin pakkailu(kaupasta saatiin banaanilaatkoita!), saatiin pari Suomeen jäävää laatikkoa täytettyä ja aloittelin oman koneeseen otettavan käsimatkatavaralaukkuni täyttöä. Mä olen jo muutaman kerran aloittanut sen pakkaamisen, mutta aina uudelleen syystä tai toisesta purkanut. Jospa tällä kertaa ne vaatteet pysyisivät siellä laukun sisällä.. 
Laukkuun meni Lean vaatteita, mun hameitani ja miehen siskolle vauvanvaatteita. Ruumaan meidän ei ole tarkoitus pistää mitään nyt menomatkalla, mikä tekeekin pakkaamisesta aikalailla vain turhien tavaroiden ja vaatteiden sivuun pistämistä. Tänne ne jäävät jätesäkkiin odottamaan kevättä, kun tullaan takaisin Suomeen.

Nyt mä nautiskelen iltapalaani ja haaveilen tulevasta. Iltapalana mulla on neljään osaan pilkottu puolikas appelsiini, viipaloitu puolikas omena ja juomana vastapuristettua sitruuna-appelsiinimehua.

Ennen iltapalaa tein fysioterapeutin antamia liikeharjoituksia, lisäten niiden perään muunmuassa muutamat venytykset. Noin 40min jumppailun jälkeen oli kuin vohveli jäätelön seassa käydä suihkussa ja laittaa yövetimet päälle. Tässä minä nyt sitten istun, vaaleanpunainen navan paljastava pitsinen t-paita ja silkkisen kevyt polyesterista tehty japanilaistyylinen kimonotakki päällä, harmaat villahousut jaloissa. Varpaita lämmittää Barcelonasta ostetut pehmoiset punaiset kotitossut. :) Hyvin tyylikäs näky!

phone
Viime perjantaina meidän neiti sai oman puhelimensa. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti