torstai 10. tammikuuta 2013

REISSUPÄIVÄKIRJA / a trip after another ( vuosi 2013)

Ette ikinä arvaa mitä mä nyt menin tekemään! Mä nimittäin ostin mulle ja Jackille liput LONTOOSEEN! Reissu on luvassa toukokuussa, lyhyt neljän päivän trippi. Mun ei oikeasti pitäis saada käyttää nettipankkitunnuksiani noin helposti, kohta me ollaan ihan vararikossa kun mä hieman innostun ostelemaan matkoja ja vaatteita. Ei siitä ole kuin hetki kun ostin ne KISSin liputkin, hups.. Loppu hyvin kaikki hyvin, lentolippujen kokonaissummaksi tuli vain 200€. Täytyy hotelleja/hostelleja tarkastella myöhemmin paremmin, ja varata sitten tilanteen mukaan. Hostelliin me luultavimmin päädytään, ihan vaan rahaa säästääksemme. Nyt on kuitenkin lennot jo valmiina ja paluuta ei ole!

Kuva täältä
Suomeen kun nyt ensin täältä palataan, meillä on alle kaksi kuukautta aikaa muuttaa, kotiutua ja sopeutua. Jackin oleskelulupaa varten täytettävät paperit viedään heti Suomeen päästyämme. Täällä ei prosessia valitettavasti voida aloittaa, koska Venezuelasta löytyy vain ja ainoastaan kunniakonsulaatteja. Kunniakonsulaateissa ei voi aloittaa hakemusprosesseja. Toi on taas sitä meidän tuuria, tollanen asioita hidastava töyssy. No, täällä vaan sitten kaikki paperit yhteen kansioon valmiiksi täytettyinä asianmukaisilla liitteillä. Suomessa heti saapumispäivää seuraavana päivänä toimistovisiitille pistämään rullat pyörimään. Lontoo kutsuu 19.05.2013 ja Lea menee tuolloin mummolaan - tulee olemaan neitosen ensimmäinen noin pitkä aika ilman isiä ja äitiä! Tulee hyvin varmasti puolin ja toisin ikävä. 

Mä olen kerran aikaisemminkin käynyt Lontoossa, vuonna 2006. Vietin pidennetyn viikonlopun isosiskoni ja senaikaisen siskopuoleni kanssa, koluttiin kaikki nähtävyydet ja käytiin esimerkiksi jäätelöbaarissa. Mukava oli reissu, mutta tällä tulevalla reissulla varmaan keskitytään enemmän Lontoon musiikkitarjontaan ja käydään samalla moikkaamassa Jackin tuottaja/muusikko-kaveria. London Rock Tours houkuttelee myös, pääsisi kävellen tutustumaan kaupungin rock-historiaan. On tässä onneksi vielä viitisen kuukautta aikaa suunnitella mitä kaikkea halutaan tehdä ja nähdä. 

Takaisin työvuoron pariin ->
Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti