keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vuoden 2013 ensimmäinen postaus

Niin se vuosi tuli ja meni ja Dzii nautiskeli eilen sen kunniaksi hieman alkomahoolia ja sapuskaa trooppisissa oloissa. Lea on vieläkin kipeä, tällä hetkellä lääkärivisiitillä tai sieltä takaisin kotiin tulemassa yhdessä isin ja mumminsa kanssa. Mä niiin toivon, että nyt saataisiin jotain superlääkettä, joka veisi pikkuisen vaivat ja parantaisi sen kuin salamaniskusta. Kauheaa katsoa, kun toinen yskii naamansa punaiseksi ja mikään ei tunnu auttavan. Eilen neitonen oksensi kunnon limaklimpit lattialle ja aamukolmelta heräsi taas yskimään. :/  Haluaisikohan joku jakaa kokemuksiaan pienen vauvan kipeilystä ja hoidosta? Arvostaisin.

Uutta ja mystistä vuotta 2013 olen tänään juhlistanut ostamalla liput KISSin ensi kesän Suomen keikalle! Keikka on juuri sopivasti Jackin syntymäpäivänä, joten nyt tuli ostettua synttärilahja hyvissä ajoin. Mittariin tulee mun rokkipojulleni 40 vuotta! Mä olen itse ainakin ihan innoissani menossa. Pienestä pitäen kiertänyt ahkerasti keikoilla ja festareilla, joista parhaita bileitä ovat olleet muunmuassa

Gogol Bordello x 2 : Gogol Bordello Eastpak Tourilla Helsingissä vuonna 2006, sekä vuoden 2007 Ruisrockissa. Rakastuin Gogol Bordelloon alunperin jo vuoden 2006 Ruisrockissa, ja saman vuoden talvena oli pakko päästä Kaapelitehtaalle fiilistelemään loistavan musiikin tahdissa. Vuoden 2007 Ruisrockin viimeisenä päivänä olin yksikseni Gogolin keikalla, mutta se ei menoa haitannut. Täydellistä!
Ziggy Marley : Pori Jazz 2007. Tämä ei enempää selityksiä varmaan tarvitsekkaan.
James Kakande : Ne kaikki monet kymmenet Jamesin keikat joilla olen Barcelonassa ollut. Aina täysi kymppi, uskomattomat bileet ja keikan päätyttyä loistavat afterpartyt. Muistan, miten James joskus sanoi mulle, että erästä tiettyä laulua laulaessaan hän usein miettii mua. Aika herkkää. :)
The Billy Young Band (AC/DC tribute) : Barcelonassa vuonna 2011, Salamandra-klubilla. Ensimmäinen kerta kun kyseisen bändin näin, ja täysin veivät mun sydämeni. Täydellistä soittoa ja täydelliset vokaalit laulajalta.
Jacktürbo : Samana iltana kuin AC/DC tribuuttibändinkin keikka. Loistavaa, muruseni! Paras mieheni keikka, jossa mä olen ollut yleisön joukossa. Noin kymmenen Jacktürbon keikkaa on itselläni takana.

Kuva täältä

Nyt takaisin työvuoron pariin ja keittiöstä hakemaan sapuskaa. ->
Dzii

2 kommenttia:

  1. Hei Dzii :) Uskon että olet ihan hädissäsi vaavisi kanssa, on todella tuskallista katsoa vieressä kun ei itse osaa/voi auttaa paljoakaan. Uskon kyllä että Lea on hyvissä käsissä ja paranee pian. Niinhän sitä sanotaan että kaikenlaiset sairastamiset kuuluvat lapsen elämään ja vain vahvistavat. Tsemppia ja mukavaa uutta vuotta teille kaikille! :D
    p.s. sun blogin postaukset eivät jostain syystä päivity mun listaan -ovatko muut kertoneet samaa?

    VastaaPoista
  2. Tänään on Lea ollut jo huomattavasti parempana.:) Viime yönkin nukkui ilman yskimiskohtauksia!

    Ai ei vai?? No juu, sitä on monet itseasiassa valitelleet, mutta ajattelin et se olis itsestään jotenkin jo korjaantunut. Kun ei mulle ole mitään erikoisia asetuksiakaan päällä.. En ymmärrä.. Pitää koittaa löytää joku joka tietäis mistä johtuu. :(

    VastaaPoista