sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Dzii katosi ja Dzii palasi

Hui ku onkin aikaa taas vierähtäny viime bloggailusta. On tapahtunu vaikka mitä, enkä oikeen tiedä mistä alottaa. Mä päätin Syyskuussa lopettaa bloggailun, koska en enää tiennyt että mitä kirjoittaisin. En tiennyt, että miten paljon haluun teille kertoo mun elämästäni. Sen verran isot muutokset alkoi näkymään mun jokapäiväisessä elämässä, että en voinut vaan alkaa sivuuttamaan niitä ja jatkaa bloggailua normaaliin tapaan. Nyt olen päättänyt avautua niistä muutoksista.

Kaikista suurin muutos on ehdottomasti se, että tämä tyttö pamahti paksuksi.. Nyt on takana 14 raskausviikkoa, ja monta vielä edessä. Musta vähän tuntuu, ettei kovin montaa ihmistä kiinnosta lukea raskaana suomalaistytön elämästä Barcelonassa, mutta mä oon lopettanut välittämästä. Tästä lähtien kirjoitan tätä blogia vain itseäni varten, niinkuin blogin pitämisen pitäisi aina mennä. Oon jo paljastanut aika oleellisia juttuja itestäni, miksen nyt sitten antaisi itseni ihan kunnolla tälle blogille. Lopetettuani bloggaamisen, mä muuten huomasin välillä täällä vieraillessani, että osa ulkomaiden vakilukijoistani kävi vieläkin suht säännöllisesti täällä. Ehkä joku siis odotti, milloin tämä neiti taas kirjoittaisi jotain. No, tässä teille taas.:)

Blogini ei missään vaiheessa ole keskittynyt täysillä mihinkään tiettyyn aihepiiriin, mutta mitä luultavimmin nyt tulen avautumaan aika paljon näistä raskausajan vaiheista ja vaikeuksista.


Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti