maanantai 28. marraskuuta 2011

Dziin ja pikkuisen tuleva viikko :)

... Ainakin Helistin.fi:n mukaan :) Nyt maanantaina mulla on hammaslääkäri 11.00, jota ennen olis tarkotus käydä pankissa maksamassa vanha puhelinlasku pois riivaamasta. Sen jälkeen mun päivä näyttääki aika tyhjältä, eli varmaan ruokakaupan kautta kotiin, ehkä joku leffa taustalle pyörii ku jumppailen tässä kotosalla. Menee aikaki paljon nopeemmin ja treeni sujuu mukavemmi ku jotain hälisee taustalla.

Mä oon tosiaan nyt raskauden myötä innostunut tosta kotona jumppailemisesta, ettiny kaikkii treenivideoita netistä ja niitä sit katellu ja tehny perässä. :) Raskauden tuomia muita "juttuja" on ny tähän asti ollu esimerkiks kamala tarve juoda appelsiinimehua päivittäin, lisääntynyt hinku syödä gaspachoa, plus jäävesi sitruunaviipaleilla(ja ne sitruunaviipaleet tosiaan pitää syödä, niitä "kuoria" lukuunottamatta)! Katotaas mitä kaikkii haluja ja mieltymyksiä vielä tulee..
Tuon maanantain menojen lisäksi ens viikolla meillä on lääkärivisiitti(uusia vauvakuvia!), muutamat tylsät asioiden hoitamiset, ja miehen bändin keikka loppuviikosta.:) Mä ajattelin mennä sinne keikalle nyt vielä kun masukin on pieni, mut kattelen ja tarkastelen vähän et jos alkaa tuntuu epämukavalta niin taidan loppuraskauden pysytellä pois keikoilta.

Mua hieman pelottaa ja oon ehkä hieman vainoharhainenkin ton pikkusen suhteen, mut kai se on ihan normaalia, varsinkin kun ihan ekasta pikkusesta kyse. :) Kai niillä kovilla äänillä voi ihan oikeestikin olla jotain vaikutusta sikiön kasvuun, mutta musta kuitenkin tuntuu, että täytyy sitäkin katsoa aika tapauskohtaisesti. Oon kuullut odottajista jotka käyneet lähes koko raskauden ajan keikoilla ilman mitään, mutta oon myös kuullut tapauksia joissa ei enää alkuvaiheen jälkeen pystynyt yhtään menemään, koska alkoi tuntumaan niin epämukavalta. No, katsotaan miten käy.. Kyllä mä sitäkin oon tosin miettiny, että vatsan kasvaessa voisin ottaa tyynyn äänenvaimentimeksi vatsalle, mutta en sitte tiedä että auttaako se loppupeleissä niin paljoa kuitenkaan.. :D Katotaas nyt, ehkä mä kysyn sitä hieman sit siltä lekuriltakin sillon torstaina.

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti