maanantai 28. marraskuuta 2011

hei!


Kivaa alkanutta viikkoa sinne teille! Mä oon ihan super ilonen siitä, et miten hyvän ja mukavan hammaslääkärin oon täältä löytänyt! Vaikka yksityiset on aina hieman kalliimpia, niin on aina miljoona kertaa mielyttävämpi kokemus tallustella tonne, kuin mennä niiden hammaslääkäreiden kidutettavaksi, joihin olin Suomessa tottunut ja "tutustunut". Mulla on jääny ihan kauheita traumoja kovakouraisista lääkäreistä, mut toi mun nykynen on ihan maailman paras. Mulle tehtiin pari viikkoa sitte sellanen potilassuunnitelma, jota alotettiin tänään toteuttamaan. Ei varmaan tarvii sen yksityiskohtasemmin kertoo. Mutta enivei, ens viikolla meen uudestaan, ja sen jälkeen seuraava aika Tammikuussa. Kohta on hymy kuin uusi ;) Kiitos kuuluu Tohtori Nickille. Suosittelen ihan ehdottomasti sen vastaanottoa, jos koskaan tulee minkäänlaista hammaslääkärin tarvetta Barcelonassa!

Hammaslääkärin jälkeen mä lähin suoraan himaan, ja matkalla soitin kauniille Veeralle. Veera on yksi niistä ihmisistä, joille tekee ekana mieli soittaa niin huonoista kuin hyvistäkin uutisista. Me ei kauheesti voida soitella toisillemme(kaukopuhelut ei mitään halvinta), mutta kuitenkin aina kerran pari kuukaudessa on vaan ihan Pakko saada pölistä.. Aikamme taas pölistiin ja sit mä aloin lämmittää ruokaa. Alotin syödessä kattoo leffaa läppäriltä, jonka sit ruuan jälkeen katoin loppuun makkarissa hieman rennommissa tunnelmissa sängyllä röhnöttäen.. Leffa oli tosi hyvä, nimeltään THE HELP. Kannattaa kattoo, oli hyvä tarina ja tosi hyvin toteutettu. Sai Dziin ihan kyyneliin.. :)

Leffan jälkeen meni loppupäivä sit vaan dataillessa ja siivotessa, en saanu ees jumppailtua yhtään. Olin kilttinä kotivaimona alottanu just sopivasti 5min ennen miehen kotiin tulemista paistamaan pihviä, ja 5 min sen jälkee ku mies oli kotiovesta sisään astunut, mun omatekoinen hamppari oli valmista ahkeran miehen syötäväksi. Kyllä se taas niin kovasti kiitteli, hihi.. Tulee hyvä olo kun saa toisen voimaan hyvin. Hampurilaisen väliin olin pistänyt pihvin lisäksi juustoa, paistetun kananmunan, salaattia, ketsuppia, paistettua sipulia ja hyppysellisen Rakkautta.

Omia syömisiä on pitänyt alkaa hieman tarkkailemaan, kun en oo koskaan osannu syödä monipuolisesti ja säännöllisesti. Pikku hiljaa sitäkin alkanut oppimaan. Tämän päivän syömisiä:

Aamupala
Suklaamuroja maidolla ja hyppysellisellä sokeria. Murojen mukana otin myös monivitamiinitabletin.
Lounas
Spaghetti Bolognesea juustolla ja hyppysellisellä suolaa, lautasen sivulla salaatinlehtiä ja hieman tomaattia pieninä kuutioina.
Juomana 2 lasia maitoa.
Välipala
KitKat suklaata, lasillinen maitoa.
-> Myöhemmin 2 täysjyväleipä viipaletta sulatejuustolla ja Fantaa juomana.
Päivällinen
Salaatinlehtiä oliiviöljyllä, suolalla, vinegarilla ja sipulilla. Päälle pistin vielä Gourmèt nimistä salaatinkastiketta. Juomana Fantaa
To Be Continued.....

Taitaa kutsuu jääkaappi meinaan ihan just NYT !


Harvinaisen välinpitämättömän näkönen Dzii siinä teille! En tajuu miten oonki ton näkönen..Ihme biaatch-kuva.. Mut MORJENS palataan huomenna!

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti