tiistai 29. marraskuuta 2011

Kun Dzii nassuaan meikkaa..

...Näitä tuotteita hän käyttää:
(Arki/Päivämeikki)


Tossa ne nyt sitten on! Vasemmalta oikealle,
Ylärivi: Clinique True Bronze Pressed Powder Bronzer ja B Basic Mineral Powder
Alarivi: Clinique All About Eyes Concealer - Essence Glossy Strawberry Lipbalm - Manhattan Khol Kajal Eyeliner ja Clinique High Impact Mascara
+ plus meikkisudit ekalle riville
KUVAT: Googlen kuvahaku ja Clinique.com
Mä oon tykästynyt Cliniquen tuotteisiin, joita mulla itseasiassa oli ennen paljon enemmän. Barcelonassa oon kuitenkin tutustunut muihin kelpomerkkeihin(edullisiin ja toimiviin) joita oon sitte ostellu täällä jos ollut tarvetta(ja hieman vaikkei edes tarvetta oliskaan). Kaikki mun Cliniquen meikit oon tuonut Suomesta silloin kun mä muutin, enkä täältä oo hankkinut kuin tuota Mascaraa. Suurin syy taitaa olla ihan sekin, kun täällä mä elän hieman säästäväisemmin kuin Suomessa, plus että sain aikoinaan exän äidiltä Cliniquea, Chanelia, Biothermii ja vaikka mitä laadukasta meikkejä, hajuvesiä ja ihonhoito tuotteita tonnikaupalla ilmaseks kun se aina niitä tuputteli mulle. Koitti vissiin ostaa mua jollain tapaa, etten vaan jättäis sen poikakultaa.. No, se on menneen talven historiaa, ja tosiaan kyllä jätin sen poikakullan. Viimeisen kerran näin sekä sen äidin ja tämän pojan 2009 keväällä. En mä siihen aikaan käyttäny meikkiä erityisemmin, enkä vielkään ole päivittäinen meikkinaama, niin on säästynyt aika mukavasti noita..
Ainut mikä noissa mun tän hetkisissä meikeissä mättää, on tuo mun Manhattan. Sain sen viime talvena täysin ilmaiseksi, ja se on vähän kostautunut mulle. Kyllä sen kanssa pärjää, mutta kaipaisin hieman kestävämpää ja laadukkaampaa. Joku päivä varmaa raaskin ostaa oikeen kunnon kynän ton tilalle.

Tällaista tällä kertaa, nyt mä lähden maksamaan sitä eilistä visiittiä!

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti