maanantai 4. helmikuuta 2013

HAASTE

Tämä haaste tupsahti Sonjalta ! 

Haasteen ohjeet ovat seuraavanlaiset:

-Kerro 11 asiaa itsestäsi.
-Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
-Keksi 11 uutta kysymystä.
-Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
-Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät.

11 asiaa minusta:
1. Sain nimeni Kippari Kallesta.
2. Olen ujo.
3. Rakastan kunnon kauhuleffoja
4. Rakastan itsetehtyjä hedelmämehuja.
5. Laitoin eilen työhakemuksia Barcelonaan.
6. Aion tämän vuoden aikana ostaa itselleni basson.
7. En juo kahvia.
8. Aloitin viime kuussa kirjan kirjoittamisen.
9. Kengännumeroni on 41.
10. Olen horoskoopiltani vaaka.
11. Aloitin bloggailun 2011 keväällä


Kysymykset minulle:
1. Miksi aloitit bloggaamaan?
- "Tässä blogissa mä tulen kirjoittamaan häävalmisteluiden etenemisestä, arjesta Barcelonassa ja tietenkin musiikista. Mun kihlattuni on kitaristi, ja varmasti tulen täälläkin jauhamaan miehen bändin uudesta levystä ja kaikesta mikä siihen liittyy. " kertoi ihka ensimmäinen postaus. :)
2. Bloggaatko yhä samasta syystä?
- En. Naimisiin olen jo mennyt, Barcelonassa en tällä hetkellä asu. Musiikkipostauksia tosin tulee aina silloin tällöin. Ei mulla kai edes mitään varsinaista "syytä" ole koskaan ollut, kunhan vain halusin kirjoitella muiden luettavaksi.
3. Lempiruoka?
- Joskus ehdoton suosikki oli fetasalaatti. Nykyään en enää tiedä. On paljon ihania ruokia, en osaa valita yhtä ainoata. Fetasalaatti on kyllä vieläkin superhyvää.
4. Entä inhokki?
- Mämmiä en ole koskaan ymmärtänyt. Hyi!
5. Mikä on paheesi?
- Tupakointi! Mähän lopetin sen koko raskauden ajaksi, mutta nykyään taas poltan keskimäärin noin pari tupakkaa päivässä. Joskus saatan olla pari päivää polttamatta, sitten taas on niitä päiviä joina menee aivan liikaa. Imettämisen olen "sentään" lopettanut (tosin eri syystä), että Lean maidon laatuun se ei vaikuta.
6.Mikä sinusta tulee isona?
- Mä olen jo niin iso ja hirmuinen, että.. Ajattelin ihan oikeasti kirjoittaa kirjani loppuun ja käydä nyt kesän aikana mahdollisesti joitain kursseja Suomessa. Aika sen näyttää mitä tapahtuu, mutta unelmia mulla on ihan riittämiin. Ehkä liikaakin. :)
7. Miksi?
- No, miksi ei?
8. Jos voisit harrastaa mitä vain, mitä harrastaisit?
- Surffausta! Jos vain keräisin rohkeutta..
9. Mitä mieltä olet ylipäätänsä tällaisista haasteista?
- Onhan nää ihan kivoja ja piristäviä.
10. Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?
- Säästäisin.
11. Aioitko itse jatkaa tätä?
- Joo, mutta hieman harvemmalla blogilla.

Kysymykset haastetuille:
1. Toinen nimesi?
2. Seuraatko blogeja?
3. Jos, niin mitä?
4. Lempivaatekappaleesi?
5. Suurin unelmasi?
6. Lempidrinkkisi?
7. Matkavinkkisi? (Suomessa)
8. Matkavinkkisi? (Ulkomailla)
9. Lempimusiikkivideosi?
10. Popparit vai sipsit?
11. Lapsuuden haaveammattisi?

Vaikka blogeja en itse aktiivisesti luekkaan, aion jatkaa haastetta. Haasteet lähtevät kahdelle ulkomaanblogille, joita suosittelen teille kaikille. Eli haastetut bloggaajat: 
Iida Ranskasta - Sari Espanjasta

2 kommenttia:

  1. Hei kiitos haasteesta, hihii! Vastailen kunhan ehdin taas!
    Aika moni noista "11 asiasta" sopii minuunkin, jotka kirjoitit tuolla alussa! :) Mukavaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  2. Hei oikein mukavaa uutta viikkoa sinnekin! Toivottavasti nähdään pian. :)

    VastaaPoista