sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Moi ja anteeksi!

princess
05.05.2012/ © Dzii

Mun pitäisi varmaan lakata puhumasta seuraavien postauksien ajankohdista, kun aina juuri silloin tulee jotain muuta ohjelmaa. Eilen ei tosiaan tullut pyörittyä tässä, kun vihdoin ja viimein kasattiin prinsessan peti. Hetki jos toinenkin siinä sitten vierähtikin.. Näyttää oikein hyvältä, sen suloisuuden kruunaa vaaleanpunainen prinsessa-tyyny. ♥

577534_10150705036673786_351018788785_9724168_20993412_n
Tuolla se mieheni ahertaa mun kirjoittaessani tätä.
Mä olen nyt yksin kotona, työvuoro meneillään ja popsin luumuja. Mies on töissä beach clubin avajaisissa ja viipyy siellä koko yön läpi. Vähän jännittää ensi yö yksinään täällä, en olekkaan taas pitkään aikaan joutunut nukkumaan ilman suloista tuhisijaani. Oon muuten hieman yllättynyt, että meidän prinsessa ei ole vieläkään päättänyt tulla ulos pienestä yksiöstään. Jostain syystä mulla on koko loppuraskauden ollut sellainen fiilis, että syntyisi ennenaikaisena. Siellä se kuitenkin on vielä turvallisesti masussa, ja LA häämöttää tasan viikon päässä. Parempihan se näin on, ehdottomasti.


Huomenna on luvassa sairaalalla käyntiä(ultrailua) ja illalla saapuu isosisko sieltä kylmästä Suomesta tänne lämpöiseen.
Niin joo, tänään on äitienpäivä! Mä olisin kokonaan unohtanut, ellen Facebookista olisi lukenut(kiitos FB, anteeksi äiti..). Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! Pakko soittaa omalle äitylilleni vielä tänään, mummille myös.

EDIT; Näköjään, asiaa tutkittuani(=kaverini asiasta huomautettua..), äitienpäivää ei vietetäkkään vielä tänään siellä Suomessa! Ainoastaan Espanjassa, Unkarissa, Portugalissa, Liettuassa ja Mosambikissa! Nyt hävettää.. Oon ihan pihalla kaikista juhlapäivistä! Enivei, täällä kun on niin en peru toivotuksia. :)

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti