sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Rock n Roll around the clock

Ensi lauantaina me ollaan miehen kanssa Turussa juhlistamassa mun synttäreitäni, kun Lea on mökillä mumminsa ja vaaripuolen kanssa. Mä haluaisin hieman shoppaillakin, mutta pitää pysyä tiukkana, että saadaan säästettyä rahaa. Mä olen tosi huono säästämisessä - aina tekisi mieli ostaa edes jotakin. Oikeastaan ihan mitä vaan. Täytyy pyytää mies vahtimaan mua ja rahoja entistä tiukemmin.

272085_508417069186876_734320944_o

Mä en oikein tiedä mihin mä tuossa kuvassa katon.. No, kameraan nähtävästi en ainakaan. Kuvassa mulla on miekkoseni entisen bändin, La Puta Electrican, paita. Miehellä taas näkyy toisen entisen bändinsä, Jacktürbon, paita tuolta takin alta. La Puta Electrican kanssa miekkonen tuli aikoinaan ensimmäisen kerran Barcelonaan, kun taas Jacktürbon mies perusti juurikin Barcelonassa. 



Huomenna tämä neiti täyttää vuosia, Lea täyttää 5kk, tulee taas hieman rahaa tilille ja selviää Venezuelan presidentinvaalien tulokset! Eilen pääsivät ensimmäiset venezuelalaiset jo äänestämään, mutta vasta tänään itse Venezuelassa äänestysrumbailua. En ole ihan varma missä, mutta muistaakseni Itävallassa asuvat venezuelalaiset saivat jo eilen antaa äänensä. Henrique Capriles voittoon! Hay un camino!
Peukut pystyyn!


Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti