sunnuntai 15. toukokuuta 2011

AAMUAURINKO LÄMMITTÄÄ

tulossa Martyn keikalta, päällä murun aikansa nähnyt takki.
Mua ärsyttää noi ongelmat mitä bloggerin käytön kanssa oli pari päivää sitte. Multa katos kokonaan yks teksti, jonka olin kirjottanu Torstaina. Onneks en mitään romaania kumminkaa kirjottanu, kunhan vaan kerroin siitä sillon vielä tulevasta Marty Friedmanin keikasta, jonne lähettii vähän sen tekstin kirjottamisen jälkeen.
Mä oon ollu tänään jo aika ahkera: tää neiti on siivonnu kylppäriä, keittiötä, olkkaria, käyny suihkussa ja ehtinyt jumittaa koneellaki jo melkeen tarpeeks. Kohta mun täytyy lähteä keskustaan Placa Catalunyalle hakemaan Veera. Veera on ihan loistava, kaunis ja fiksu tyttöseni Tampereelta päin. Me tutustuttiin enemmän sen isosiskon synttäreillä vuonna 2009, mutta tiesin Veeran jo vuoden 2008 vappureissulta. Sillon taidettiin nähdä pikaisesti, ja niihin aikoihin tutustuin myös Veeran isosiskoon. Loistavat sisarukset nuo :) Sillon ku mä asuin Tampereella, niillä oli yhteinen kämppä muutaman kilsan päässä mun lukaalista. Menin sinne aina välillä päiväksi tai pariksi, kateltii leffoja, käytii meidän sen aikaisessa vakiobaarissa yhessä ja höpsöteltiin. Enempää en noista päivistä kyllä vielä teille paljasta ;) Kumminkin, mun Tampereaikoinani meistä kaikista tuli hyviä ystäviä ihan sikanopeesti.

Enivei, pidemmittä puheitta.. Hasta luego! Mä laitan taas alkuviikosta viimeistää uutta postausta.

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti