sunnuntai 22. toukokuuta 2011

KAMALA BLOGGAAJA

Taidan olla ihan kamala bloggaaja. Missä on lähiaikojen kunnon postaukset ja pitkät tekstit??

Jossain piilosilla ne on, ja nytkin oon kipeenä ja liian voimaton kirjottaakseni mitään kovinkaan pitkää tekstiä. Mä oon ollu nyt pari päivää kipeenä, Veera on vielä ainakin toistaseks meillä kyläilemässä ja muru on paasannu mua. Veera tulee hyvin juttuun meidän kämppiksen kanssa, ne lähti nytkin yhtiin rantabileisiin yhdessä. Alkuperäinen suunnitelma oli mennä porukalla, mutta mä sitte sairastuin. Tosi jees et kämppis vähän viihdyttää tota meidän Suomineitiä, ettei ihan kokonaan tylsisty täällä. Saa nyt nähä miten käy, että montako päivää vielä nautitaan Veeran läsnäolosta. Kai tässä aikalailla päivä kerrallaan mennään vielä. :)

Tänää on jonkulaine leffailta luvassa. Muru tuli hetki sitte kaupasta, mukanaan poppareita, suklaata ja kokista. Veikkaanpa et katotaan joku 70-80luvun kauhuleffa. Saa nähä mihin leffaan päädytään, mut tää neiti ottaa nyt taas lepoasennon.

Dzii


Siinä on murun biisivalinta tähän postaukseen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti