keskiviikko 11. toukokuuta 2011

PISSIS
[ ] mul on viivalasit
[ ] oon joka viikonloppu kännissä
[ ] ...ja joka viikonloppu mulla on eri äijä
[ ] kännissä musta tulee myös lesbo
[ ] viiltelen
[ ] sidukka on hyvää
[ ]kesäisin tykkään kulkee kaupungil minihamees ja bikinin yläosas
[ ] mul on napa/huuli/kieli koru
[ ] ...jonka oon tehny ite
[ ] legginsit+iso paita <3
_/10
FRUITTARI
[ ] ihastus vaihtuu joka viikko
[ ] tykkään nuoremmist tytöist
[ ] puntit sukkien sisään
[ ] AITO LACOSTE <3
[ ] laitan hiukseni geelil pystyy
[ ] oon vitu hyvännäköine
[x ] poltan tupakkaa
[ ] mul on timanttikorvikset
[ ] saan kaiken mitä haluun
[ ] mul on skootteri
_/10
EMO
[ ] itken usein
[ ] viiltelen
[ ] mul on/on ollu netis kuva mun viiltojäljist
[ ] kuuntelen surullista musaa
[x ] kirjoitan runoja
[ ] mul on mustat hiukset
[ x] juon viiniä
[ ] käytän pitkähihaista paitaa vaik ois +30'c
[ x] käytän tummaa silmämeikkiä
[ ] mul on huuli/kulmakoru
_/10
SCENE
[ ] RAWWWWWWWR
[ ] ghetto blaster laukku löytyy
[ ] mul on hiuksissa pesukarhuraitoja
[ ] ...sekä jotain shokkiväriä
[ ] rakastan neonvärejä!
[ ] mul pinkit/vihreet/violetit/turkoosit leopardi legginsit
[ ] mul on netis kuva jossa oon topissa ja alushousuissa
[ ] omistan isot räikeen väriset aurinkolasit
[ ] hiuslakkaa kuluu paljon
[ ] omistan paljon Hello Kitty-kamaa
_/10
ERNU
[ ] haluun Japaniin NYT!
[ ] Bou on poika ja se käyttää hametta ja se on OK.
[ ] Ayumi Hamasaki on kaunis
[ ] näytän usein peace-merkkii
[ ] käytän värikästä luomiväriä
[ ] pukeudun värikkäästi
[ ] mul on kännykäs monta koruu
[ ] pakko kulkee kaupungil pehmolelu kainalos
[ ] piirrän isosilmäisiä tyttöjä
[ ] KAWAIIIIIIIIIIIIIIII <3
_/10
TEINI
[ ] kuuntelen sitä mitä Voice soittaa(ja NRJ)
[ ] Kymppilinjan Minä-biisi on PARAS !
[ ] käytän Fiorellan farkkuja
[ ] shoppailen GinaTricossa, H&M:llä jne
[x ] katson Salattuja Elämiä
[ ] tykkään istuu auton kyydis ja juoda kaljaa
[ ] oon Facebookissa
[ ] uhoon kaikille kännis
[ ] mul blondit/brunetet hiukset
[ ] vaihdan jätkää joka viikonloppu koska se on cool
_/10

POIKATYTTÖ
[ ] käytän hattuja
[ ] Katherine Moenning on hot!
[ ] kravaatit on hienoja ja käytän niitä myös itse joskus
[ ] ostan vaatteni yleensä miesten osastolta
[ ] käytän t-paitoja joista ei näy/ei erota tissejäni
[ ] oon ollu ihastunut bestikseeni
[x ] oon pussannu tyttöö
[ ] soitan kitaraa
[ x] juon kaljaa
[ ] mul on lyhyet hiukset
_/10
ROKKARI
[ ] tupeeraan hiuksiini
[ /] rakastan 80-luvun rokkii
[ x] mul on pitkät hiukset
[ ] käytän vahvaa silmämeikkii
[ x] mul on nahkatakki
[ x] ...ja rikkinäiset farkut
[ x] must on kivaa juoda halpaa viinii puistossa
[ ] lakkaan kynteni mustiksi
[ ] Avril L

OLEN:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti