tiistai 10. toukokuuta 2011

Elämä on IHANAA

Mä oon ihan sikaonnellinen! Mun ihan parasparasparas kaveri tulee kyläilemään meille! Veera tulee jo tänviikon sunnuntaina, se laitto mulle FB:ssä siitä viestii tossa pari päivää sitten. Kyl on syytä taas hymyillä aamusta iltaan :) Kaikki on muutenkin rahallista tilannetta lukuunottamatta aivan loistavasti. Tänään pisti toinen kaveri viestiä että pääsee mun ja kullan häihin, on varannu lennot ja kaikki jo! Jee. Ihanaa kun saa varmistuksia noista tulemisista sinne häihin. :) Tällä hetkellä Suomesta on tulossa mun äiti, kummitäti, Savonlinnan suunnalta pitkäaikainen kaveri, Tampereelta 3 kaveria (+ 1 jälkikäteen muutama pv myöhässä), sekä mun isosiskon paras kaveri miehineen. Vielä pitäis saada pari varmistusta niin oon tyytyväinen. 

Tänään aamupäivällä oli pakko mennä terassille heti herättyä - oli ihan uskomaton sää! Huomiseks on luvattu vielä lämpimämpää, arvatkaa vaa kuka on taas huomenna sen pari-kolme tuntia ruskettumassa omalla kattoterassilla. Minä, aamuteeni ja aurinkorasvat. <3 Mies tuskin sinne eksyy huomenna, kun tänään raukkaparka joutuu olemaan koko yön töissä. Kohta pitäis muuten käydä herättämässä se. Näkisitte miten sulonen se on ku se nukkuu, ihme koiravauva. 

Oi niin, niistä pippaloista minne mentiin! Ei siellä sitten loppujen lopuksi edes soittanut ku pelkästään Jacktürbo, mutta tosi hyvä meininki koko illan. Teemana oli HeavyMetal, mikä tuli mulle ja murulle kyl vähän yllärinä- Jacktürbon basisti soitti murulle ehkä vartti ennen ku lähettiin, että "siellä on sitte kaikki pukeutunu, teemana heavymetal..." Että tolleen ihanasti kyllä ilmotti tosta sitte. No mut, pistettiin mulle vaan niittiranneke ja murulle vähän eyelinerii ni se oli siinä sitte. Olin jo valmiiks pukeutunu suht rokisti, et se niittiranneke oli ihan tarpeeks varmaan. Perille kun päästiin ni kaikki näytti ihan '80 luvun rokkareilta. Koko illan siellä soi lähinnä  '70 ja '80 luvun rock, tyyliin  Led Zeppelinii, Van Halenii, AC/DC:tä jne.. Tosi vähän mitään ton rankempaa :) Juomaa oli yllinkyllin ilmaisena ja itse sitten ehkä taas vähän innostuinkin....... Muutaman bissetölkin, shotin ja n. kahden omatekoisen rommikolan jälkeen menin anelemaan DJ:tä pistämään Mötley Crüen Dr. Feelgood soimaan. Ihan oikeesti olin varmaa aika hulvaton näky, raahasin vielä murun mun mukaani DJ:tä jututtamaan. Kyseinen kappale ei edes ole mikään suosikkini, lähestulkoonkaan.. Oli vaan jostain syystä  IHAN pakko saada just se soimaan. "Dr. Feelgood, por favooor, por favoooooor!"Dziin sana on laki, ja seuraavan biisin jälkeen tanssittiin Dr. Feelgoodin tahtiin. Oli kyl tosi hyvä ilta, vaikka ehkä sen viimeisen koktailin olis voinu jättää juomatta. Ei ollu mikään nopein kotimatka, onnistuinpa jopa kaatumaankin meidän kotimetroaseman ulkopuolella :(


2 kommenttia: