keskiviikko 29. elokuuta 2012

Espoo ei oo paha.:)

Mä oon itseasiassa ihan viihtynyt täällä. Tiedä sitten johtuuko mun Suomi-intoiluni siitä tiedosta, että ikuisesti en täällä joudu olemaan, vai ihan vaan puhtaasta koti-ikävästä.

Espoossa oon asunut ensimmäiset elinvuoteni, kunnes vuonna 1999 pakattiin tavarat ja lähdettiin äidin miehen perässä Naantaliin. Naantalissa ehdin asua hieman vähemmän aikaa, sitä vähemmän Tampereella ja Toijalassa vain hetkisen. Barcelona oli virallinen koti reilut 2,5 vuotta.

Nyt viime päivinä ollaan koitettu saada mahdollisimman paljon pakollisia juttuja tehtyä. Mä oon käynyt hammaslääkärissä, vieraillut Venezuelan suurlähetystössä, varannut uuden hammaslääkäriajan, koittanut järjestää Lealle neuvola-aikaa(ei kuulemma vielä pysty kun ei niillä näy Leaa koneella..????) yms yms.. Kaikenlaista, ja oon hieman hemmotellutkin itseäni. Hemmottelun on hoitanut perinteinen suomalainen suklaa, muotilehdet, sauna ja vieraileminen isovanhemmilla. Niitä on ihana nähdä, vaikka tavatessa oonkin toisinaan hieman ujommanpuoleinen..

Tällä hetkellä mä oon kirjastossa töissä ja koitan etsiä jotain ilmaistapahtumia täällä päin.. Ehdotuksia otan vastaan.:) Kuvia ei nyt hetkeen tule, koska mun täytyy käydä ostamassa kameralle uusi USB. Vanha on siinä kadonnessa laukussa.. Tosiaan, sitäkään ei oo näkynyt vielä, mutta sentään kaikki meidän Barcelonasta lähettämät paketit on nyt saapuneet perille. Nyt takaisin töiden pariin - kohta pitäisi varmaan tuo blogin otsikkokin vaihtaa..

Chaooo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti