keskiviikko 15. elokuuta 2012

Ihan vaan pikaisesti..

Huomenia! Mun päivä on lähtenyt rullailemaan appelsiinimehun ja marjajogurtin voimin. Jälkimmäinen oli yllättävän hyvää, täällä kun harvemmin löytää sellasia kunnon jogurtteja, kaikenmaailman vesilitkuja kaupat aina täynnä. Oon oikeasti koko Barcelonan alueella törmännyt vain kahteen oikeasti hyvään jogurttiin. Ensimmäinen oli Consumin keksijogurtti, toinen nyt tuo Carrefourin marjajogurtti. Jotkut asiat vaan on paremmin siellä Suomessa.:)

Nyt mä oon töissä ja tajusin että tänään onkin pyhäpäivä täällä meillä. Jää siis kaikki tälle päivälle suunnitellut postipakettien lähettämiset ja laskujen maksamiset huomiselle. Vähän ottaa päähän, koska nyt joudun huomisen - ainoan vapaapäiväni, viettämään noiden juttujen parissa. Tänään täällä meillä juhlitaan Neitsyt Marian taivaaseen menemistä ja tämän lyhyttä maanpäällä vietettyä elämää. Tai jotain...

Wikipedia asiasta:


Kuva: täältä
Mukavaa ja rauhallista päivänjatkoa! Ja jos ei rauhallista niin hyvin Xtremeä. ;)
Joo, oon väsyny.

Chaoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti