sunnuntai 26. elokuuta 2012

No eilen ei sitten tullut mentyä edes Muinaistulien yön kokkoja katsomaan. Lea oli aivan rättipoikkiväsynyt niin päätettiin suosiolla vaan kaikki jäädä tänne siskon luokse. Käytiin saunomassa ja katottiin hetken aikaa jotain kasarikauhuleffaa, minkä löysin systerin leffojen joukosta. Nyt mulla on töitä ja sisko, miekkonen ja siskon kaveri lähtivät  Manhattanin kirpputorille seikkailemaan...

No nyt loppuseurue palasi, mukanaan Lealle uusi mukana helposti kuljetettava sänky(3€), miekkoselle KISSin Love Gun vinyyli ja siskolle johto jolla saa tietokoneen näytön telkkariin näkymään. Kaikki yhteensä maksoivat alle 20€.

Töitä muutama tunti, siitä lääkärille vatsavaivoja valittelemaan ja nokka kohti ESPOOTA! Huomenna kutsuu mm. Venezuelan Suurlähetystö ja mummola. Mä oon ihan super iloinen siitä, että me ollaan Suomessa. Mulla on ollut ihan älyttömän kivaa alusta asti - kaikesta stressistä huolimatta. Yllättävää mutta totta, mulla ei ainakaan vielä edes ole niin kova ikävä Barcelonaan.
P1011669
Bye bye Barcelona.   © Dzii

katrijalea
Lea ja täti.
©
 Dzii

Turussa, 26.08.2012, Dzii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti