tiistai 14. helmikuuta 2012

Hyvää 14.2.2012!

cdahtfcalendar3
Kuva Googlen kuvahausta!

Tänään mulla on suunnitelmissa käydä leffassa katsomassa George Clooneyn tähdittämä The Descendants. Sen jälkeen voisi kaakaot jossain kivassa kahvilassa olla aika kova juttu. :)


Tällaisina päivinä tulee kyllä hieman ikävä Suomea.. Tai oikeastaan vaan niitä hyviä kavereita siellä.
 Onneksi ensi kuussa pitäisi yhden Saaran tulla viikoksi tai kahdeksi kylään, se jos jokin piristää. :) No, enhän mä täällä aivan yksin ole. Perjantaina mä meen parin täällä asuvan kaverin kanssa keikalle. Oon jotenkin tosi innoissani siitä, koska ne perjantain muusikot on vanhoja tuttujani, joiden kanssa oon viettänyt vaikka millasia hetkiä, löytyy paljon muistoja. Mulla oli ennen tapana käydä niiden Jokaisella keikalla, ja keikkojen jälkeen useimmiten päädyttiin jatkoille ties minne. Satamassa vietettiin monet hyvät pirskeet. ;) Se oli sitä 2010 kevättä. Golden memories..  Tässä yksi näistä muusikkokavereistani, James:


Mä tulin tosiaan nyt vaan nopeasti käymään, ajattelin seuraavaksi tehdä home-made hiusnaamion ja alkaa muutenkin valmistautumaan iltaan. Välillä on kiva laittautua, vaikka menisikin vaan leffaan. :) Nauttikaa illasta, älkää juoko liikaa ja katsokaa sivuille ennen suojatien ylittämistä!

Dzii

7 kommenttia:

  1. Ihanan pirtsakka tää sun blogis, paljon hyvää sisältöä :) tosi mielenkiintosta lukea sun elämästä Barcassa!

    http://blumenwies.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. hei vähän kiva blogi ! :))

    sonja-myrules.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. mielenkiintoinen ja mukava blogi sulla! :)
    >> annskuu.blogspot.com
    ♥ ~ hyvää ystäväpäivää.

    VastaaPoista
  4. aivan ihana tää sun blogi! :) oot tosi kaunis ja tulee vaan niin hyvä fiilis kun tätä lukee!!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Kiva ulkoasu! Muutenkin jotenkin niin kivan erilainen blogi (:

    VastaaPoista
  6. Derya ja anna: Kiiiiiiiiiiiiitos!:)

    VastaaPoista