keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Taustalla Espanja-Venezuela futismatsi

P1010261
Jälleen kerran vierähti muutama tunti kattoterassilla. Kokeilin muuten sitä itse tekemääni öljyä jo tänään, toimihan se sitten. Mulla on ihan kesäinen olo, kun nyt jo ruskettunut. <3
tolkis2
Auringon palvomisen jälkeen kävin suihkussa, datasin hetken ja lähdin ruokakauppaan. Tänään käytin ensimmäistä kertaa kesäkenkiä.:) Vuoden 2012 kesäkenkä-neitsyys on siis menetty.
tolkis3
Kotiin lähti jääteetä, suklaakeksejä. yksi sitruuna, jauhelihaa, kirsikkatomaatteja,  juustoa ja vaikka mitä. :)
tolkis4
Ostokset kun oli saatu kaappiin, aloin kokkailemaan. Tuossa paistui mm. sitä jauhelihaa ja kirsikkatomaatteja jotka just olin ostanut. :)
Että sellainen päivä tällä kertaa.. Hieman toimetonta, mutta oikein leppoisaa ja mukavaa ollut.
Kokkailujen jälkeen oon oikeastaan vaan jatkanut löhöilyä, ainoastaan vaan vaihtanut paikan terassista makuuhuoneeseen. Ihan leppoisasti ja nopeasti aika mennyt, äsken sain katottua Salatut Elämät koneelta ja syötyä keksejä. Vettä pitäisi kyllä koittaa juoda hieman ahkerammin, tänään mennyt vain noin litran - puolentoista verran (villi veikkaus). 

Eilen mä sain Facebook-kaverikseni mun lapsuuden "poikaystävän". Oon jo monen vuoden aikana koittanut sitä löytää, nyt vihdoin onnisti. Eilen tämä oli sitten tosiaan vastannut lapsuuden kotikonnuista utelevaan viestiini, jonka lähetin tälle (ja monelle muulle saman nimiselle) viime kesänä. Olin ihan ihmeissäni saadessani vastauksen näin monen kuukauden jälkeen. Ja että siitä vastauksesta kävisi ilmi, että oikea ihminen kyseessä! Olen vieläkin ihan ihmeissäni siitä, että yli 12 vuoden jälkeen sain jälleen yhteyttä ihmiseen, joka oli paras kaverini alle kouluikäisenä. On tämä elämä ihmeellistä. :) Hymyilyttää ja muutenkin todella hyvä fiilis tästä.


Huomenna luvassa töitä, aurinkoa ja toivottavasti äidin lähettämästä paketista nauttimista. Jos selkä antaa periksi, niin jotain kotijumppailua voisi myös harrastaa. Tänään taas joutunut turvautumaan Paracetamoliin, kun alkoi kivut taas ottamaan vallan. :/ Olisin kyllä jo valmis luopumaan näistä vaivoista, jotain urheilusuorituksia on pian pakko päästä tekemään..

Dzii

5 kommenttia:

  1. Vähän ihmeellinen sattuma että löysitte toisenne noin pitkän ajan jälkee, tosi siistii! Ihanan värinen tää sun tausta/ulkoasu tässä :)

    VastaaPoista
  2. No joo, oon itsekin ihan häkeltyneenä! Kyllä tää elämä vaan välillä yllättää sellaisilla tavoilla, ettei olisi koskaan aatellut. :)
    Kiitos elppu! Kiva kun tulit taas laittamaan viestiä.
    :)

    VastaaPoista
  3. oiii ompa ihania kuvia ! (:

    http://holyfacepalm.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Voi ihana ihana Barcelona! :)
    Mä rakastuin kyseiseen kaupunkiin ihan päätä pahkaa, kun siellä syksyllä vierailin! ♥

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista