perjantai 24. helmikuuta 2012

Lisää kesäisiä päiviä

dzii1
Hyvää huomenta! 
Tänään oli taas hyvä päivä ottaa aurinkoa.
Heräsin siinä yhdentoista maissa, juuri sopivasti hieman ennen työvuoroa. Kävin suihkussa ja laitoin terassin olohuone-kuntoon. 
dzii2
Tuossa mä tein päivän työvuoroni tänään. Läppäri on varjossa tuon valkoisen peiton takana.
Työvuoro mulla oli yhdestätoista kahteen, jonka jälkeen jäin vielä muuten vain nauttimaan auringosta. 
Taisin mä tuolla terassilla ainakin neljään - ehkä viiteenkin asti köllötellä. Auringosta sain nauttia hieman yli kolmeen, sen jälkeen se karkasi tuon viimeisimmässä kuvassa näkyvän seinän taakse. 
dzii5
Kameralla leikkimistä..
Huomenna aamulla työvuoro samaan aikaan kuin tänään, eli kattoterassihan siinä sitten taas kutsuu. Tänään ei tarvinnut edes housuja, vaan päällä mulla oli korkeintaan pikkuhousut ja löysä toppi. Jossain vaiheessa vaihdoin topin bikinien yläosaan. Voi hitsit, on se kesä tosiaan tulossa. Bikinit päällä helmikuussa, en valita!:)
dzii3
"Oh nooo too much sun!"
Nyt mun täytyisi jo tehdä lähtöä keskustaan päin, luvassa on intialaista ruokaa ja hyvää seuraa. Mä postailen taas luultavasti myöhemmin, kunhan oon päässyt takaisin kotiin. Railakasta perjantaita kaikille! Tämä neiti lähtee nyt kaupan kautta metropysäkille päin.. Seikkailut odottavat!

Dzii

4 kommenttia:

  1. Onks siel oikeest tollanen sää? Kerro lisää, kiinnostuin. ;)

    VastaaPoista
  2. No ei kun leikisti!:)
    Eilen oli tässä terassilla n.+20astetta, nyt taitaa about saman verran, ehkä asteen tai pari viilempää. Tietty meillä on hyvä kun on kattoterassi jossa ei tuule niin pahasti edes.
    Hyvin kumminki nytkin pärjään pelkästään pitkä toppi päällä!;)
    Kyllä mä näitä kesäfiilistely-postauksia laittelen vielä..

    VastaaPoista
  3. Hah!
    Helpottaako sun oloasi se, että musta tuntuu että saan taas tänään hieman väriä? Alkaa tuntuu sen verran kuumalta kun tässä köllöttelee..

    ;)

    VastaaPoista