torstai 23. helmikuuta 2012

Paperille raapusteltua


dzii5
Siivoilin tuolla kattoterassilla tänään, viimeisenä silauksena pölyjen ja muun tarpeettoman suihkuttelu pois.

"Arvatkaa, mitä mä teen?
Mä otan aurinkoa! Äsken kävin sisällä tarkistamassa lämpötilan, ja nopeasti googlettamalla selvisi, että ainakin +17 olisi luvattu. Musta tuntuu, että noita asteita on tässä meidän terassilla vähintään +20. Loppuviikoksi on luvattu yhtä lämmintä säätä, esimerkiksi sunnuntain ennuste oli +20 päivällä, +8 yöllä. Kyllä se kesä taitaa ihan virallisesti tehdä tuloaan!
Mä olen niin hurmioissani tästä auringosta, että päätin pyhittää tämän päivän Vuoden 2012 ensimmäiseksi auringonotto päiväksi. 
dzii8
Kukkuu!
dzii3
Siinä se läppäri odotteli kiltisti.. Tässä vaiheessa mulla oli vielä kattoterassin pienimuotoiset siivoukset kesken.
Nyt mulla on päälläni ohut toppi, polvien yläpuolelle käärityt miesten pitkät kalsarit(:D), ja ihoa suojaa Nivean aurinkovoide. Mukanani mulla on omenamehua, kamera, vihko ja kynä. Aurinko paistaa sen verran, että ei läppärin kanssa voi kirjoittaa, siispä tämäkin teksti on alunperin omalla kauniilla käsialallani kirjoitettu. Aika old skool - meininkiä siis. Kello on nyt 14:30.
dzii4
Koko kroppa kaipaa aurinkoa, väsyneet jalkaparkani itkivät jälleennäkemisen onnesta.
dzii2
Hihi, prinsessa oli mukana. <3
Ihanaa, miten aurinko voikaan piristää. Tästä puuttuu enää hyvä seura, niin hetki olisi täydellinen. Kuuntelen tässä samalla mieheni musisointia, murusen uusi biisiprojekti alkaa kuulostamaan aika hyvältä! Tuo kappale kertoo mieheni toistuvasta painajaisesta, jossa hän sodan keskellä koittaa epätoivoissaan löytää minut. Hihi, mä olen biisin "tähti". ;) Tai jotain sinne päin..
dzii7
Banaania nassuun, että jaksaa!
Aamulla ei muuten sitten mentykään niitä asioita hoitamaan, vaan näillä näkymin se reissu on luvassa ensi maanantaina. Tarkoitus oli tosiaan mennä erään kivan suomalaisen tytön kanssa, mutta niiden pienellä perheellä on nyt niin paljon kaikkea tehtävää ja kiireitä, että tarpeeksi aikaa ei tuolle löytynytkään.
Ella, eli tämä suomalaiskaverini, on myös raskaana, muutamaa viikkoa pidemmällä kuin minä.
Tosi jees, kun on saanut tutustua johonkin toiseen vauvamahalliseen. Nyt voidaan vaappua yhdessä.
Ollaan nyt tunnettu toisemme vasta muutaman viikon verran, alunperin "löydettiin toisemme" Facebookista Katalonian Suomalaisista. Siellä mä utelin, että asuisikohan meillä päin joku muu vatsa-asukkaan kanssa päiviä kuluttava suomalainen. :) Siitä se sitten lähti.
Nyt kyllä vihko pois ja nautin auringosta. Kohta on taas koko kattoterassi varjon peitossa. :/
Kuittaus klo 14:50."
dzii6
Auringon kadottua terassilta, palasin kiltisti uskollisen rakkaani luokse.
Rauhallista illanjatkoa toivotellen,
Dzii

2 kommenttia:

  1. no nyt myönnän olevani hieman katkera täällä Suomen loskakeleissä :DD
    Ihana blogi, btw, seurailemaan jään ^^

    -mira//http://paniinipop.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D
      No mut kiva jos tykkäät, tervetuloa seurailemaan!

      Poista