perjantai 16. maaliskuuta 2012

Hyvä Dzii!

Pitkästä aikaa oon saanut syötyä hieman enemmän. Hyvä minä! Nyt olisi lastenshamppanjat paikallaan ja juhlapuheen aika!
9.30
Suklaavanukas
Kupillinen marjateetä
Mansikkajogurttia
11.30
Hunajavelliä mansikoilla
14.00
2 pienoista pihviä (possunlihaa)
Keitettyjä pottuja
Vihreää salaattia fetalla, suolalla, oliiviöljyllä ja pippurilla
Juomana appelsiinimehua
Jälkiruokana suklaavanukas
17.30
Pihvi(naudanlihaa)
Keitettyjä pottuja
Vihreää salaattia fetalla, suolalla, oliiviöljyllä ja pippurilla
Juomana Graninin Multivitaminia
20.30
4 Valmiiksi maustettua chicken wings
Riisiä
Vihreää salaattia fetalla, suolalla, oliiviöljyllä ja pippurilla
Riisikakku
Juomana kylmää kaakaota

Tuollaiselta näyttäisi päivän ateriat. Olen mä suklaatakin syönyt ja mehuja litkinyt, mutta en näe tarpeellisena kirjata ihan jokaista suupalaa tai esimerkiksi vesihörppyä ylös.
Kello on jo vaikka mitä, mun pitäisi olla jo Nukku Matin kanssa treffeillä. No, tämä päivitys ja sitten menen! Mä olen tänään puuhastellut yhtä sun toista, mutta voin niistä kertoa vaikka huomenna sitten hieman enemmän. Tässä hieman kuvamateriaalia..

1532
14.00
1531
Kävin ostoksilla! Mukaan lähti Graninin Multivitamin, kahta erilaista suklaata, vanulappuja, Johnson's baby - kosteuttavaa vartalovoidetta ja (kuvasta puuttuvat) tarrapintaiset koristeet kynsiin. Ostokset tein Schleckerissä.
1535
Tyylikästä poseeraamista ostoksien jälkeen. Vielä tyylikkäämpää kuvanmuokkausta jälkikäteen. :)
Nyt se Matti koputtelee ovelle, huomiseen!

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti